مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

یازده ماهگی مانی جون

1393/4/8 13:32
145 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه داری یازده ماهه میشی یعنی 11 ماهه که تو کنار مایی و زوز به روز بزرگتر و شیطونتر میشی اینقد شیطونو پر انرژی شدی که نمیتونیم کنترلت کنیمCaillouهیچی تو خونه از دست تو در امان نیست از کنترل تیوی گرفته تا فیشو فلشو گوشی تلفنCaillou al telefonoو....

تازه 4 دستو پا میری و توی عرض چند ثانیه از این اتاق به اون اتاق میری. جالب اینجاست که علاقه ای به اسباب بازیهات نداری و برای بازیت هر بار مجبوریم چیز جدیدی پیدا کنیم . گاهی با کیبرد گاهی با کاسه بشقاب گاهی با مگس کش وووو...وقتی تو ماشین میشینی بابا برات آهنگ مورد علاقتو که تولد اندی هستو میذاره و تو کلی بالا پایین میپری و سرو صدا میکنی و میخندی حتی وقتی تو خوابی تا این آهنگ میاد بیدار میش و دوباره شیطونی میکنی ....خندهمامان قربونت بره بعضی اوقات که من کار دارم مینشونمت کنار تیوی و تو نیم ساعت بدون حرکت محو تماشای کارتن مورد علاقت (چارلی و لولا) میشی و من راحت کارامو میکنم بوسالهی فدات بشم کلی عکس داری ولی نمیشه همشو گذاشت...

смайликсмайликсмайликсмайлик

divider-177.gif

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان دلنیا
8 تیر 93 17:05
11ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله شی. فدای اون چشای نازت .ماشالله
مامان آوا
9 تیر 93 8:52
11 ماهگیت مبارک کوچولوی نازنازی.
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی فاطمه
9 تیر 93 11:47
ماشااله به مانی جون عزیزو شیطونم دوستت دارم نازنینم
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جون منم شمارو دوست دارم
مامان مینا
12 تیر 93 12:53
عزیزم مانی جون حوشگل پسر 11 ماهگیت مبارک باشهایشالا 100 ساله بشینمیدونم چرا این وروجکا علاقه ای به بازی با اسباب بازیاشون نشون نمیدن
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان اعظم
12 تیر 93 16:20
ماشاالله مانی جون انشاالله زودی بزرگ شی خاله و واسه مامان و بابایی کلی شیرین زبونی کنی... بوس
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سميه
16 تیر 93 3:10
عزیزم یازده ماهگیت مبارک دیگه واسه خودت مردی شدی ماشااله