مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

رو به بهبودی مانی جون

1393/4/23 16:52
207 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز چهارمین روز که تو بیمارستان بستری هستی گلم و دعا میکنم هیچ بچه ای تو بیمارستان نباشه و همه پیش پدر مادرشون صحیحو سالم و خوشحال شاد باشن مرد کوچولوی من هم زودتر خوب شه بیاد خونه غمگین

عزیزم دیشب مامان اجازتو گرفت و بعد افطار آوردیمت تو محوطه بیمارستان خیلی حات بهتر شده فقط به خاطر داروها یکم گیجی ک اونم انشا... رفع میشه و زود زود میای خونه نفسمبوس

فدات بشه بابابوس

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سميه
25 تیر 93 19:02
مانی جون خاله خیلی ناراحتت شدم خدا بد نده عزیزمممم ان شا اله سلامتیتو زودی به دستت بیاری الهی شکر که حالت رو به بهبوده
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنون انشالا هیچ بچه ای مریض نشه
مامان دلنیا
26 تیر 93 17:41
عزیزم خیلی خوشحالم داری خوب میشی . قربونت برم همیشه مواظب خودت باش. بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه مانی عزیزم.
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسییییییی
مهتاب
1 مرداد 93 19:21
وای خدا الهی بمیرم دلم اتیش گرفت وقتی نی نی رو رو تخت بیمازستان دیدم ایشالا همیشه سالم باشی عزیزرلم
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
خدانکنه خاله جون اومدم خونه خاله الانم خوبه خوبم
مامان گلشن
23 مرداد 93 9:24
مانی جون اینقدر که برای خودت سخته که بستری شده .صدها برابر برای مادرت سخته .انشاالله هیچ وقت مریض نشی
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
اره واقعا ممنون از لطفتون