مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

مریضی فرشته کوچولومون

1393/4/21 18:17
193 بازدید
اشتراک گذاری

term1.gifفدات شم من 5 شنبه شب دم افطار دلپیچه خیلی شدیدی گرفتی و بردیمت دکتر که دکتر بعد از معاینه کردنت گفت کمی تب داری و باید بیمارستان بستری بشی الان 2 روزی هست که بیمارستان بستری هستیغمگینحسابی جات تو خونه خالیه و من اصلا نمیتونم تو خونه ای که تو نباشی لحظه ای بمونم فقط واسه خواب میام خونهغمگین

برا فرشته کوچولومون خیلی دعا کنین تا زودتر صحیح و سالم به خونش برگردهغمناک

پسندها (1)

نظرات (5)

نیکــو
21 تیر 93 19:15
ای وای خیلی ناراحت شدم ایشالا که خیلی زود حالت خوب خوب بشه عزیز دلم نبینم این حالتو
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جون
مهتاب
22 تیر 93 16:03
خدا بد نده چی شده ؟ انشالله که خیلی خیلی زود حال مانی جون خوب میشه میاد خونه
مامان دلنیا
26 تیر 93 13:44
الهی بمیرم . خیلی غصم شد نبینم مریض شدی فرشته کوچولوی نازم. بلا دوره ایشالله . حتما مامانی به روی چشم. ایشالله بزودی مرخص بشه وتا باشه خبر سلامتی مانی جون. اصلا تحمل مریضی بچه هارو ندارم .ایشالله همیشه همه بچه ها سلامت باشن مخصوصا مانی عزیزدلم
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی خاله جونخودتو ناراحت نکن الان خیلی بهترم زود زود میام خونه
مامان دلنیا
26 تیر 93 13:46
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . .
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنونم لطف و احوالپرسی شما همیشه شامل حال ما شده آرزوی سلامتی برای دلنیا عزیزم میکنم
مامانی فاطمه
10 مرداد 93 18:04
الهی الان حالش چظوره ایشااله که خوب خوب شده