مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

مانی جونم، شاسخین و سرما خوردگیت

1393/1/23 16:52
757 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند روز پیش رفتیم خونه عمه کلی بازی کردی چند تا عکشم با شاسخین انداختیقهقهه

 

 

 

نفسی مامان من یه چند روزی سرما خوردگی شدیدی گرفتم و هر چی سعی کردم و مراقب بودم که خدایی نکرده تو نگیری ولی متاسفانه تو هم گرفتیگریه ولی خوشبختانه زود متوجه شدیم و بردمت پیش آقای دکتر و آقای دکتر بعد از معاینه کردنت  گفت خیلی خوب کردین که زود آوردینش هنوز عفونت نکرده بدنش و شربت داد تا بخوری زودی خوب بشی نفسی مامان اینجا هم یخورده حال نداری ولی خیلی بهتر شدی و الان هم در حال حاضر خوب خوب شدی مامانی. ببخش نفسم هرکاری کردم نشد که مریض نشی گلمماچ 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دلنیا
23 فروردین 93 21:38
فدای صورت ماهت گل پسری قندعسلی.نبینم سرما خوردی .ایشالله بلا دوره .خوشحالم زود زود خوب شدی .مواظب خودتون باشین.مامانی خودتون چطورییییییییییییییین؟
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرسی از این همه لطف عزیزم خوبین به مرحمت شما
اعظم مامان زهرا
25 فروردین 93 15:15
مهتاب
25 فروردین 93 15:52
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدین خدا این گل پسر نازو خفظ کنه ماشالا خیلی نانازه از اشنایی باتون خوشحال شدم
شاینی مامان آوا
27 فروردین 93 10:31
مانی جون ان شااله صد سال زنده باشی گل پسر ممنون که به وب من سر زدید