مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

روز مادر

1393/1/31 18:16
453 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه منم مادر شدم....

امروز ولادت تنها دختر پیامبراکرم حضرت فاطمه س است و روز زن و مادر ... 

مادر بودن خیلی سخته تازه چندماهه مادرشدم اما تا الان تا این حد نمیتونستم عظمت مادر رو احساس کنم  امسال سال اولیه که من در کنار زن بودنم مادر شدم هم زن خونه هم مادر خونهخجالت

پسرگلم تا به امروز خیلی تلاش کردم که زن خوبی باشم واز این به بعد با خدای خودم عهد میبندم که مهربانترین و بهترین و صبورترین و دوست داشتنی ترین مادر دنیا واست باشم قلب

 

 

منم به مامانی مهری و مامانی زهرا این روز رو تبریک میگم ایشالله صدسال زنده باشن ایشالله بزرگ که شدی باهم هرسال میریم و دستشونو میبوسیم که هم برای من و بابا زحمت کشیدن و هم برای تو بهترین مامانی دنیا بودنماچقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سعید
31 فروردین 93 19:26
سلام ماشالله به پسر نازت خدا حفظش کنه عزیزم - وبلاگ پسرتونو لینک کردم به وبلاگ پسرم بازم به ما سر بزن
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
عزیزم ممنونم شما هم لینک شدین
مامان نیکا
1 اردیبهشت 93 16:47
روز مادر رو به مانی عزیز به خاطر داشتن مامانی مهربون و دوست داشتنی تبریک میگم...
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنونم عزیز دلم همچنین به شما .
زهره(مامان فاطمه)
6 اردیبهشت 93 14:50
روزت مبارک مامانی با یه کوچولو تاخیر
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 11:44
عزیزم روزت مبارک .