مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

لحظه تحویل سال 93

1393/1/2 12:51
146 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سال نو رو به همه مامان و باباهای عزیز و کوچولوهای دوست داشتنیشون که همه دنیاشونه تبریک میگم و سال توام با شادی و سلامتی براتون آرزومندیم...

لحظه تحویل سال که اولین سال هست که ما جمعمون 3 نفره شده و مانی عزیزم به جمع ما اضافه شدی..

عزیز دلم سالهای زیبا،شاد،همراه با سلامتی واست آرزومندیم جیگری ناز مامان بابا....

اونروز تو شیطون تر از همیشه شده بودی و نمیذاشتی مامان بابا کاراشونو بکنن من میخواستم سفره هفت سین رو بچینم بابا هم داشت جای دوربین رو آماده میکرد و تو شیطون چون ما وقت نداشتیم با تو بازی کنیم هی نق میزدیو جلب توجه میکردی اونقد که نمیدونستیم چجوری باید آرومت کنیم خلاصه به هر سختی بود سفره رو چیدیم منتظر تحویل سال شدیم ..تو این فاصله من میخواستم آمادت کنم اما تو وروجک اونقد دستو پا میزدی که نمیذاشتی من شلوارکتو پات کنمخندهبه لحظه سال تحویل نزدیک میشدیم تو  وروجک هنوز آماده نشده بودی انگار میخواستی آخرین شیطنتهای سال 92 رو بکنی من خودمم هنوز آماده نبودم ولی تند تند داشتم تو وروجکو آماده میکردم.بالاخره آماده شدی اونم 5 دقیقه مونده به سال تحویل. 3تایی نشستیم کنار سفره تا اولین جمع 3 نفره  کنار سفره رو با یک شروع زیبا آغاز کنیمماچماچ

ما دعا میخوندیم و تو برای شمعهای روشن دستو پا میزدی. خلاصه مامانی امیدوارم تو این سال جدید هروز هروز زندگیمون شاد باشه غصه نباشه و پر از سلامتی و نشاط باشه...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دلنیا
11 فروردین 93 9:17
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . .
اعظم مامان زهرا
16 فروردین 93 11:51
عزیزه خاله سال نو مبارک