مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

اولین کفشای قشنگت که باهاشون راه رفتی

1393/9/13 0:39
240 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اینقد شیطون شدی و وقتمونو پر کردی که مثل قبل نمیتونیم بیایم وبلاگت نفسم ببخش پسر خوشگلم.

امروز با بابا تصمیم گرفتیم که برات کفش بخریم و کم کم دیگه مستقل بتونی راه بری .اخه چندروز پیش که رفتیم مطب آقای دکتر واسه چکاپ ماهانت خیلی اصرار داشتی که بتونی تنهایی تو مطب راه بری خندونک

امروز صبح که بابا از سرکار اومد گفت که آماده شیم بریم برا پسر گلم کفش بخریم و تصمیم گرفتیم که بعد مدتها تو رو هم با خودمون ببریم بعدم یه کفشی رو که من نشون کرده بودم از قبل رو رفتیم ببینیم که متاسفانه اندازه پاهای کوچولوت نبود و برا پاتون بزرگ بود و خشبختانه یه کفش خوشگلتر اندازه پاهای خوشگلت بود که خودتم خیلی خوشت اومده بود و همکاری کردی و راحت پوشیدیش .. وای پسرممممممم وقتی پوشیدی اصرار داشتی که تو پاساژ خدت تنهایی راه بری و وقتی هم بابا میخواست کمکت کنه نمیذاشتی و اصرار داشتی که خودت بدون تکیه گاه راه بری فدای اون پاهای کوپولوت بشم که چنان قدم بر میداشتی و قهقهه میزدی که همه نگات میکردن خیلی ذوق کرده بودی ما هم خیلی کیف میکردیم که اینقد خوشحال بودی و پسرمون دیگه داره بزرگ میشه خلاصه به زور بغلت کردیم که بریم آخه میگفتی که هنوزم راه بری .

اینجام از خرید که اومدیم اینقد خسته بودی به همون کفشات خوابیدیبوس

اینم کفشای خوشگلتبوس

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان عاطفه
13 آذر 93 1:21
عزیزززززززززم چه گل پسر نازی ..ماشالا کفشای نو مبارکااااااااااااااااا خوش حال میشیم به ما هم سربزنید
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنوون حتما
مامان نی نی تازه تو راه
13 آذر 93 14:55
ای جوووونم شما جقد نازی منم یه پسر تو دلم دارم که قراره چهارماه دیگه دنیا بیاد منم از الان واسش پوتین خریدم امیدوارم مث شما خوشش بیاد و ذوق کنه مبارکت باشه هم کفشات هم اولین قدمهات
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ایشالله بسلامتی...حتما خوشش میاد
مامان فدیا
15 آذر 93 13:57
مبارکت باشه ایشالا باهاشون کلی جاهای خوب خوب بری
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنون خاله جوون
مه
17 آذر 93 23:21
عزیز دلم مبارکت باشه
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنوووون خاله جوونی
مامان عاطفه
27 آذر 93 1:24
سلام ماشالا چه گل پسری دارید خدا حفظش کنه.....مرسی که به ما سر زدید و شما رو لینک کردم اگه موافقید خبرم کنید
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنون از لطفتوون خوشحالم کردین