مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

مانی جونی در تولد و عروسی

1394/2/23 14:07
461 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بازم غیبت من یکم طولانی شد ولی دست پر اومدم گلم چند وقت پیش رفتیم عروسی پسر دایی بابا جون علی چون بالاخیلی گرم بود گفتم بری تو حیاط پیش بابا .از بابا شنیدم که کلی تو حیاط دنبالت اینور اونور رفته و حسابی بابا رو ورزش دادیخندونک اصلا اذیتش نکرده بودی و همه جارو سرک میکشیدی فدات شه مامانبوس

 

بعدش 2 روز بعد رفتیم تولد امیر حسین  پسر پسر دایی من که اونجا حسابی خیلی رقصیدی و کلی بهت خوش گذشت و خودتو قاطی پسرهای 7. 8 ساله میکردی و هر جا میرفتن تو هم میرفتیخندهوقتی تو تبلتاشون بازی میکردن میدیدمت که خم شدی و داری بازیشونو با دقت نگاه میکنی .از وسط جمع نمیشدی اینقد که رقصیدیقه قهه

حلا عکسایی از تولد عروسی و موهای خوشگلت که کوتاهشون کردم میذارمبوس

عزیز دلم بازی لی لی حوضک رو کامل یاد گرفتی و لی لی لی میکنی اینقد نازبوس لالا یی میخونی 

یه چیز خیلی جالب اینکه اول اینکه صبح تا شب کلاه قرمزی میبینی و تمام شخصیات کلاه قرمزی از بچه فامیل دور تا آقای مجری رو کامل میشناسی و اسم هر کدومو میگیم با انگشتت نشونشون میدیبوسمحبت

با انگشتات قشنگ میشمری . تو ماشین که هستیم مثلا ماشینارو میشماری

بابا جون یه کبوتر داره نمیتونه خوب راه بره دنبالش میکنی از دمش میگیری بلندش میکنیتعجبخطا

میری رو مبل و شده 20 دقیقه روش بالا پایین میپری خسته ام نمیشیبوس

کارهایی زیادی یاد گرفتی که اگه بخوام همرو بنویسم کلی میشه مامان فدات بشه عزیز دلمبوس

عکس قبل کوتاهی موهات

عکس بعد کوتاهی موهاتبوس

niniweblog.com

روش جدید تاب خوردنتخنده

اینجام از بابا یاد گرفتی میای یهسره هدفون میزنی گوشتبغلدی جی مانی

niniweblog.com

اینجام تالار عروسی که بابا دنبالت بودخنده

ای جانم اینجا بهت گفتم مانی جونی واستا ازت عکس بگیرم اینجوری خودت ژست گرفتیبوسمامان فدای ژستت بشه

niniweblog.com

اینجا میخوای کادوهای امیر حسن رو باز کنیخندونک

ساینا جون داره تبلتشو بهت نشون میده

niniweblog.com

اینجا هم داری کفش پات میکنی که بری پارکبغل

اینجا رو تخته سیاه داری مینویسیقه قهه

niniweblog.com

اینم کار هرروزتخطا

بلهههههههه دارین کلاه قرمزی میبینین شازده پسرخنده

اینجا هم طبق معمول تو کارهای خونه به من کمک میکنیبغلبوس مانی کزت میشودقه قهه

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان الی...
23 اردیبهشت 94 14:35
چه پسر نازیه این مانی بلا. خدا حفظش کنه. به وبلاگ منم سر بزنید، خوشحالم میکنید.
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
شما لطف دارین ممنون چشم حتما
مامان دلنیا
24 اردیبهشت 94 13:18
مبارکه عزیزم تولد وعروسیتون. خوشکلم فدات که به مامانی گلت کمک میکنی بوووووووووووووووس
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
مرررررررررسی خاله جونم