مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

شیطنت های شیرین مانی جون در قالب عکس

1394/11/19 17:50
427 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان میخام چندتا از شیرین کاریهاتو بزارم که هر کدوم واسه ما خاطره اسمحبت

ااا

اینجا مامانی مث همیشه روسری سرت کردهخنده

niniweblog.com

اینجام با بابا رفتی پارک و کلی بازی کردیبوس

niniweblog.com

اینجا رو مبل نشستی و کامپیوتر رو عاصی کردیخندهمن یهویی ازت عکس گرفتم

niniweblog.com

اینجام که مشغول انجام تکالیفیقه قهه

niniweblog.com

من عاشق این تیپتمبغلکلاه بابا رو گذاشتی و باهمون کارتون میبینیدلخور

niniweblog.com

اینجام که معلومه .مینوازیییخندهبوسهروقت این اسباب بازیتو میخای سر من میترکه ازبس صداشو در میاریهیپنوتیزم

niniweblog.com

اینجام منو شما با هم تولد بازی میکنیمخندهعاشق فوت کردن شمعیجشن

niniweblog.com

اینجا شب 12 بهمنه و تولد باباس .شما ارشیا و پرهام جوون .فشفشه حسابی سر ذوقت اوردهجشن

niniweblog.com

اینم یه عکس دیگه از تولد .فشفشه رو راحت میگیری  (من میترسمخندونکخنده)

از روز تولد بابا همش میگی تتمد تتمد یعنی تولد تولد...

هپی هپی بهده یعنی هپی هپی برس دی محبت

کم کم داری یاد میگیری حرف بزنیبوس

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان دلنیا
2 اسفند 94 13:49
من بالاخره باید بیام توروبخورم هزار ماشالله فدای چشات مامانی حسابی ماچ ماچیش کن این گل پسری و فدای شیرین کاریات
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنونم خاله جونمممممممم
مامانی
2 مرداد 95 9:58
سلام خدا مانی جونو براتون حفظ کنه خیلی نازه از طرفم ببوسش
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
ممنونمم خاله جوننن
مامانی
2 مرداد 95 9:59
البته لینکت هم کردم
مامان و بابای مانی جون
پاسخ
سپاس من هم لینک میکنممم